دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

آغاز سال تحصیلی 95-94










نظرات 2 + ارسال نظر
یک خواننده پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 01:04

ممنون از توضیح کاملتون استاد.
تشکر از وقتی که برای پاسخ گذاشتین.

سلام....

خواهش میکنم ... امیدوارم مفید واقع شده باشه ...

یک خواننده پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 15:01

سلام استاد عزیز.
بنده دانشجوی دانشگاهتون نیستم. ولی وبلاگتون رو همیشه دنبال می کنم و لذت میبرم از وقتی که برای بالابردن کیفیت آموزشی میذارین. اساتید ما اصلا بهمون نمونه سوال نمیدادن.
یه سوالی داشتم از خدمتتون. به نظرتون تغییر رشته در مقطع ارشد، ارزش داره یا وقت تلف کردنه. رشته ای که مرتبط با رشتۀ مقطع کارشناسی نباشه. البته علوم پایه و یکی دوتا از درس های تخصصیش یکی ن.

سلام خدمت شما...
خیلی ممنون از ابراز لطف شما...
امیدوارم اساتید بزرگوار ... فارغ از تمامی مشکلاتی که دارن ... تمام همتشان را برای بهتر شدن نظام آموزشی دانشگاه ها... بکار ببرند...
بنده خودم در مقطع ارشد تغییر رشته دادم ...یعنی لیسانس ریاضی محض دارم و فوق علوم اقتصادی ....... راستش تجربه خودم بهم ثابت کرد که .... بهتره ادم از این شاخه به اون شاخه نپره ...... اگر یک خط را بگیره و بره تا انتها.....موفقیت بیشتری نصیبش میشه.....
اما با این حال باز هم باید اوضاع را سنجید..... بخصوص در باره ی بازار کار رشته ای که ...میخواهید در مقطع ارشد بخونید....... اگر مطمن هستید که بعد از اتمام تحصیل.... براتون کار وجود داره ... بله ارزشش رو داره ...... اما اگر از نظر کار یا علاقه به رشته ....تفاوتی وجود نداره ........ عقیده ی من اینه که ...تغییر رشته ندید و ... همون رشته لیسانس را ادامه بدید.....
امیدوارم موفق و بهروز باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد