دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

درس خواندن دانشجوها! (طنز)

مصاحبه کننده : شما صبح ها معمولا چه کاری انجام می دهید ؟

دانشجو : صبح که از خواب بیدار می شم وبگردی میکنم.
مصاحبه کننده : بعد از ظهر چطور ؟
دانشجو :  این که پرسیدن نداره. خوب معلومه وبگردی میکنم.

مصاحبه کننده : و شب ها ؟
دانشجو : وبگردی میکنم دیگه. 
مصاحبه کننده : پس چه زمانی درس می خوانید ؟
دانشجو : زمانی که وبگردی نمیکنم.
مصاحبه کننده : پس زمان هایی هم هست که وبگردی نمیکنید.
دانشجو : نه ، زمانی نیست که وبگردی نکنم.

مصاحبه کننده : پس منظورتون اینه که درس نمی خونید ؟
دانشجو : چرا میخونم.
مصاحبه کننده : میشه خیلی واضح بفرمایین کی درس میخونین؟
دانشجو: توی وبگردی هام یه وقتایی ناخواسته و از روی بدشانسی به وبلاگای درسی برمی خورم. و باز هم متاسفانه تا زمانی که بخوام اون وبلاگ را ببندم، چشمم به یکی دو تا از جمله ها میخوره و با این روش تقریبا روزانه پنج جمله ی ناخواسته یاد می گیرم.