دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

نمرات برگه درس اقتصاد عمومی دانشجویان شهرسازی

 

لیست نمرات برگه  امتحان نهایی درس اقتصاد عمومی دانشجویان رشته شهر سازی دانشگاه علمی کاربردی طرح پارسه

نیم سال اول سال تحصیلی  1398-1397



ردیف

نام و نام خانوادگی

نمره برگه از 16

1

حسین حاجی اسفند

9

2

حسین رجبی آسیا

8.75

3

حمید رحیمی مقدم

14.25

4

فاطمه رضائی

9

5

شقایق محمدی

15.5

6

مهرداد شاهی سقر

5.5

7

آرش شگرف

4.25

8

جمشید ملکی

10

9

عسگر اخوی

4.75

10

محمد امین طهماسب

7.5

11

مرتضی سفیدی

9.25

12

یونس پارسا

10.5

13

مجتبی سفیدی

9.5

14

صالح شکری

7.5

15

هادی گازرانی

10.25

16

حسین افشاری

13.75

17

حمید فضلی

9.25

18

امید بحیرائی

10

19

محمد رضا کاکائی

غ

20

علی اشرفی

10

21

محمد وحید اصغریان

10.25

22

مجتبی انصاری

13.75

23

بابک بصیرت

9

24

فرزین پناه پور

8

25

مرتضی حق پناه

10.5

26

محسن دور اندیش

غ

27

سید حمید سید آقا

8.5

28

مهران صفری وانقی

9

29

هادی گلی پور

9.5

30

مجید محمدی نژاد

15.5

31

صادق مراد زاده

8.25

32

شیرین ناصری

16

33

احد یار محمدی

14

34

آرمین یوسفی

10.75




در صورت  داشتن هر گونه اعتراض فقط از طریق قسمت نظرات همین پست , اطلاع دهید....

توجه بفرمایید که اعتراض یعنی مطمئن هستید که نمره اعلام شده در لیست... کمتر از نمره پاسخ های صحیح نوشته شده در برگه تان است ... نه چانه زنی بر سر نمره!

توجه :

این ها فقط نمرات برگه می باشد و  نمره  نهایی  نیست.





نظرات 7 + ارسال نظر
صادق مرادزاده چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 14:20 http://sadegh.moradzadeh@yahoo.com

سلام استاد عزیز و متعهد بنده از شما فقط عف و بخشش و بزرگ منشی رو حتی بخاطر عدم حضورم در کلاس و تقلب رو هم انتظار داشتم و الان هم با توجه به این که مردود شدم را انتظار دارم /مگه یه شاگرد (خوب یا بد ) چه انتظاری از استادش داره جز گذشت و بخشش تا حد امکان /شاید تو من بنده حرف های تند زده شده باشه که باز هم پوزش میخوام .
شما متعهد به انجام کارتون هستید قبول دارم بنده هم تو زندگیم باید متعهد4 نفر دیگه با توجه به تقدیر خدا خواسته زندگیم باشم /
ممنونم از اینکه حتی با اینکه بنده عدم حضور داشتم در کلاس و نوعی بی احترامی محسوب میشه حداقل وقت گذاشتید برگمو نگاه کردید و تصحیح کردید ./
امیدوارم ازبنده آزرده خاطر نشیدممنونم ازتون حتی برای همین نمره -
-----------------------------------------------------
قدردانی ات را میکنم خدا
نمازم کم و بیش خوانده شده اما بلا بر سرم نیامده
نعمتت را کفران کردم اما مصیبتی ندیدم
ناراحتت کردم اما بازم می بخشی مرا..../

صادق مرادزاده سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 09:25 http://sadegh.moradzadeh@yahoo.com

سلام خانم تصاعدیان بنده سوالاتتون رو طبق مطالب جزوه و کتاب نوشته ام و نمره قبولی میگیرم ! لطفا تجدید نظر کنید. بنده اکثر سوالات رو جواب داده ام / من فقط کلاس ها رو حضور نداشتم و بابت اون نمره ندادید ولی اگر کلا نمره نمیخواهید بدید که اون مسله ای دیگه ایی هست / برگه رو من پر کردم از جواب های درست ولی شما دادید 8.25 /اینجور سخت گیریا اونم تو این دانشگاه علمی کاربردی که همه بخاطر مدرکش میان پول میدن و میگیرن منصفانه نیست / لطفا تجدید نظر فرمایید. .

علیک سلام...

مطمئنم که مطابق جزوه و کتاب جواب دادید!!!! چون نه فقط شما.... همه ی کسایی که سر کلاس هام حضور نداشتن........نود و نه درصد جواب ها رو با تقلب نوشتن... اثباتش خیلی آسونه.... فقط کافیه برگه ها رو کنار هم بذاری تا متوجه بشی.........

ولی بدتر از تقلب می دونیدچیه!!؟......... طلب کاری شما و دوستاتون از بنده........

منی که کارم رو به بهترین نحو انجام دادم.........و هیچ کاری جز انجام تعهداتم نکرده و نمی کنم...

اون 16 هفته ای که فرصت داشتین تا یه نوک پا دانشگاه تشریف بیارین و لطف کنید و بگید که نمی تونید سر کلاس ها بیاین.......... باید از فرصت استفاده می کردین...........

حالا که ترم آینده با یک استاد خیلی خیلی خیلی بهتر از من .......فرصت جبران دارید.......ولی مواظب فرصت هاتون باشید........چون بعضی وقتها واقعا فرصت جبرانی وجود نداره......

Farzinpanahpour دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 14:20

با سلام خدمت استاد تصاعدیان ، فرزین پناه پور هستم با توجه به شرایط شغلی و نبود زمان کافی من نتونستم سر کلاس شما حاضر بشم ، ممنون میشم اگه کمک کنید .

صادق مرادزاده دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 13:33 http://sadegh.moradzadeh@yahoo.com

با عرض سلام و احترام خدمت شما استاد محترم سرکار خانم تصاعدیان/
قبل از حرفی بنده بخاطر عدم حضورم از شما برادرانه عذر خواهی میکنم بنده رو عفو بفرمایید و اینکه وقت شما رو گرفته ام و جسارت نباشه بابت توضیحاتم ./ بنده بدلیل اینکه سه فرزند کودک که دوتا دوقلو هستند و بدلیل اینکه تنها روزی که میتوانستم کمک به همسرم در جهت نگهداری کودکان کنم و کمکش کنم جمعه بود و شنبه تا پنجشنبه ها بدلیل اینکه شاغل هستم و مستاجر و همچنین هزینه های سنگین فرزندان دوقلوم مجبورم که دوشیف مشغول بکار باشم و درحد توانم از هزینه های سر سام آور زندگیم بر بیام // بنده شرایطم رو به دانشگاه گفتم و حتی تو پرونده دانشگاهیم کپی شناسنامه ام هست ( بابت فرزندانم) که مبادا بخواهم برای توجیهات خودم به شما استاد محترم دروغ بگویم . بنده به تو گروه پیام دادم که به دلایل مشکلات زندگیم نتوانم به کلاس خودم را برسانم ولی خب شایداین موارددلایل قابل توجیهی نباشه /اما تا حد امکان در سر جلسه امتحان جواب دادم و در صورت لطف شما میتوانم قبول شوم /بخدا به جان بچه هام من هزینه های دانشگاه رو به زور تامین میکنم و بخاطر موقعیت شغلم مجبورم مدرک بگیرم اگه پاس نشه دوباره باید پول بریزم/ از شما خواهش , و استدعا میکنم استاد نمره قبولی رو بدید بهم /

مهران صفری دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 13:27

سلام استاد صفری هستم ۹/۵ شدم و به دلیل شرایط کاری در کلاس ها حضور نداشته در صورت امکان اگر نیم نمره ارفاق کنید بنده قبول میشم ممنون از لطف بیکرانتون

مهران صفری دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 13:23

سلام استاد صفری هستم ۹/۵ شدم و به دلیل شرایط کاری در کلاس ها حضور نداشته در صورت امکان اگر نیم نمره ارفاق کنید بنده قبول میشم ممنون از لطف بیکرانتون

hamid seyedagha شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 23:28

سلام استاد سیدآقا هستم من ۳جلسه در کلاس حضور داشتم و در امتحان کلاسی شرکت کردم و نمره نهایی من ۹/۵شده اگر مساعدت بفرمایید این نیم نمره را به بنده بدهید پاس بشوم سپاس گذار خواهم بود من نیاز مبرم به این نمره دارم به دلیل مشغله کاری و سرپرستی خانواده زمان و هزینه تحصیل ندارم

سلام جناب سید آقا...
نگران نباشید.... قبول شدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد