دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

روایت تصویری از دانشجوی امروز!!




===========================================




نظرات 2 + ارسال نظر
پدرام پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 20:57

البته بنده هم برای تهیه جزوات مادر بزرگوارم که جدیدا علاقه مند به تحصیل در رشته حقوق شدن و مشغول تحصیل هستن با وبلاگ شما آشنا شدم

سلام...
به به ... به مادر گرامی تبریک بگید از قول من... ماشاالله به همتشون....

پدرام شنبه 25 مهر 1394 ساعت 22:36



َشـــآدمون کردی خدا شادیهات رو دوچندان کنه

فقط کاش همشونو میزاشتی
واجب شد همه پستهاتو چک کنم

ممنون......... اما راستش این وبلاگ درسی هست ... نه طنز... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد