دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

لیست نمرات برگه امتحان اقتصاد صنایع فرهنگی - گروه اول

لیست نمرات برگه امتحانی  دانشجویان درس  اقتصاد صنایع فرهنگی رشته مدیریت امور فرهنگی واحد ۳۱ - ترم بهمن سال تحصیلی 93-94



لطفا برای دیدن نمرات به ادامه مطلب بروید .....


توجه 1: نمره کامل برگه امتحان ۱۶  می باشد .......


توجه 2: ممکن است اعداد ممیز داردر لیست  برعکس نمایش داده شوند ... اعداد بعد از ممیز فقط شامل 5 و 25 و 75 ...می باشند ....


توجه ۳ : در صورت داشتن هر گونه اعتراض احتمالی به نمره ی برگه ... در قسمت نظرات همین سایت بنویسید. پس از ورود نمرات به سایت سجاد ...  نمرات غیر قابل تغییر می باشند.


 

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

برگه۱۶

۱

ابراهیمی سرابی عباد

10.5

۲

آخوندی برزی محسن

11.25

۳

آذری گرگری بهمن

13.75

۴

براتی مروی علی اکبر

10.75

۵

بهرامی مهدی

10.25

۶

بیگ محمدی محسن

7.5

۷

تجدد دراباد مهدی

8

۸

جهانبخش سید مجتبی

12.5

۹

چوبکی احمد

11.5

۱۰

حسینی منوچهر

8.5

۱۱

ذوقی فرزاد

12.75

۱۲

رحمانی محمدرضا

7.75

۱۳

رضایی داود

10

۱۴

زندیه محمود

10.25

۱۵

سبزمیدانی جمال

14.5

۱۶

سپهری یکتا مجید

13.75

۱۷

سوری مهدی

12.25

۱۸

شصتی مهدی

8

۱۹

علاء الدینی علیرضا

8.5

۲۰

قره قانلو علیرضا

15

۲۱

کریم نژاد یوسف

13.25

۲۲

معافی حسین

11.5

۲۳

میرزایی حبیب

8.75

۲۴

شاه چراغی سید کمال

12.5






نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی تجدد دراباد پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 10:58

باسلام و خسته نباشید خدمت شما
استاد با عرص معزرت از شما درخواست دارم با توجه باین که اینجانب اخرین ترم تحصیلی خود را میگذرانم خواهشمند است در نمره اینجانب تجدید نظر فرمایید
با تشکر از شما

سلام...

خیلی ممنون....

با توجه به اینکه ترم اخر تحصیل خودتان را در مقطع کارشناسی گذراندید... باید خیلی بیش از اینها تلاش می کردید ... تا نمره ی بهتری کسب کنید...
نمرات حداکثری به همه داده شد و دیگر تغییر نمی کند ...

محسن بیک محمدی چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 17:10

با سلام و احترام
استاد جسارتا نمیشه لطف کنید نمره بالاتر بدین.
ممنونتون میشم

سلام....

خیر .... حداکثر نمره ای که میشد ...بهتون داده شده ...

محسن بیک محمدی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 23:02

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
با تشکر از زحمات شما در طول ترم خواهشمندم لطف فرموده برگه این بنده سراپا تقصیررا باز نگری کرده از سر لطف نمره من را نمره قبولی بدهید استاد ما همگی ترم اخر هستیم لطف کنید نمره قبولی به ما بدهید.من بد امتحان تو اتاق اساتید خدمتتون رسیدم گفتم بهتون از سر لطف به برگه من نگاه کنید
خواهش میکنم ازتون به من نمره قبولی بدین
با تشکر از زحمات شما بیک محمدی

سلام...

با توجه به نمره کلاسی ... نمره نهایی شما ۱۱ می باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد