دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

لیست نمرات برگه امتحانی درس اصول علم اقتصاد



لیست نمرات برگه امتحانی  دانشجویان درس  اصول علم اقتصاد رشته حسابداری واحد پگاه

ترم بهمن سال تحصیلی 93-94



لطفا برای دیدن نمرات به ادامه مطلب بروید .....


توجه 1: نمره کامل برگه امتحان ۱۳  می باشد .......


توجه 2: ممکن است اعداد ممیز داردر لیست  برعکس نمایش داده شوند ... اعداد بعد از ممیز فقط شامل 5 و 25 و 75 ...می باشند ....


 



 

 


ردیف

نام و نام خانوادگی

خام برگه۱۳

۱

احمدی ابوالفضل

8.75

۲

اسلام دوست محسن

3.5

۳

اشرفی زاده مصطفی

9.5

۴

اورنگی قره بلاغ حمید

1.25

۵

بیات اکرم

7

۶

بیات یاسمن

7.25

۷

جان بزرگی کبرا

12.5

۸

جدید اسلام پریسا

9.25

۹

جوانی سندانی فرمان

 

۱۰

حکیم جوادی سمیه

 

۱۱

خامی زاده لیلا

12.5

۱۲

خدمتی محمد

 

۱۳

محمد خلیفه قلی

12.5

۱۴

داودی جلیل

 

۱۵

دم بادامی مینا

9.5

۱۶

رضایی روح الله

10

۱۷

سبحانی مریم

9.25

۱۸

شجاعیان غلامعلی

 

۱۹

شفیع خانی علیرضا

5

۲۰

شهرودی حسن

7.5

۲۱

عباسی محسن

11.25

۲۲

عباسی برزلقی سجاد

 

۲۳

عبدی سنبل آبادی محیا

 

۲۴

فدایی فرد لتحری سپیده

5.25

۲۵

کریمیان علیرضا

 

۲۶

گلیج حسن

4

۲۷

محمدیان یار عزیزمنصور

 

۲۸

مردی جوقان سجاد

 

۲۹

ملاسعیدی سعید

6.25

۳۰

ملکی محمد

4.25

۳۱

موسوی کریمی سیدرضا

6.75

۳۲

ناطقی کوثر

8

۳۳

ناطقی علی

6.75

۳۴

نریمانی عبدالله

6.75

۳۵

بهاری کتایون

4.75

۳۶

میرعمادی محمد

 

۳۷

غضنفری بنت الهدی

7.75

۳۸

رحیمی قاضی محله حسین

8.75

۳۹

بیک پور

9.75

نظرات 6 + ارسال نظر
حسن گلیج پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 16:38

سلام با عرض خسته نباشی استاد تصادیان از شما خواهش میکنم تو خدا کمک کنید استاد من همه درس هارو خوب گرفتم ولی معدلم بخاطر درس اقتصاد وحسابداری که 3واحدی بود معدل من شده 11خورده ایی از شما تقاضا دارم تجدیدی اقتصاد منو درست کنید که قبول شم معدل من بره بالا

سلام...
قبلا پاسخ شما داده شده!..

مصطفی اشرفی زاده شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 09:25

با سلام خدمت استاد گرامی خانم تصاعدیان
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
استاد با عرض معذرت نمراتی که مربوط به درس اصول علم اقتصاد در سایت دانشگاه قرار دادید ثبت موقت هست اگر لطف کنید تصیح بشه تا ما بتونیم نمرات رو ببینیم
با تشکر

سلام...
نمرات ثبت نهایی شد...

حسن گلیج جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 15:18

با عرض خسته نباشی و همچنین نماز وروزه شما قبول حق باشه استارد شما درست میگین ولی من به غیر حسابداری واقتصاد همه درس هارو قبول شدم ترو خدا استاد از نمره که گذاشتین توی کارنامه تجدید نظر کنید بخدا فقط درس شما تجدید اوردم کمک کنید استاد این ترم قبول شویم من معتومات خود میدانم کم است ولی استاد من ترم بد میتوانید ببینید که من تنبل نیستم فقط این ترم این مشکل داشتم تو خدا کمک کنید استاد تصادیان

سلام...
قبلا پاسخ شما داده شده!...

حسن گلیج چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 15:30

سلام و عرض خسته نباشی از استاد تصادیان استاد من موقع امتحان تشریها وبعضی از فرمول ها رو خوندم تو خدا از این نمره تجدید نظر کنید توس کارنامه استاد تجدید نکنید از شما خواهش میکنم استاد من به دلیا خانوادگی نتوانستم بخوانم یا درست بخوانم من نه فقط درس شما بتکه همه درس ها مسکل برام پیش اومده یه درصد فکر کنید چرا همه درس ها هر جقدر تنبل باشم هیچ وقت همه درس هامو خراب تمیکنم شما یک درصد فکر کنید این حرف هام درسته کمکم کنید استاد ای کاش در اینده یه روزس یه جایی بتونم کمک محبت شمارو جبران کنم میدونم این حرف ها به شما ربط نداره و همه مشکل دارن ولی نزارید باعث نابودی زندگیم شم استاد من نمیتونم همه چیز به شما بگم ولی خدا خودش بهتر میدونه همین با تشکر ازشما استاد تصادیان

سلام...

جناب گلیج ... شمایک ترم فرصت داشتید تا مشکلاتتان را با من یا اساتید دیگه یا آموزش در میون بذارید ... و راهی برای حلش پیدا کنیم... تا اخر ترم به این مشکل برنخورید...
بخصوص در این درس ...بنده فصل فصل امتحان گرفتم تا هر بار مقدار کمی درس باشه واسه خوندن ... تا انبار نشه برای شب امتحان... تا اگر احیانا کسی شب امتحان مشکلی براش پیش اومد ...نمره های کلاسی جبران کننده باشه... اما شما هیچ کدوم از این کارها را نکردید... به بنده حق بدید که به معمولات شما نمره بدم ...نه به مشکلات شما!...
بازهم تکرار می کنم ... حداکثر نمره ی ممکن به تمام دانشجوها داده شد و نمرات برای هیچکس تغییر نخواهند کرد ...
شما هم ایشالا درترم های اینده جبران خواهید کرد...

علیرضا شفیع خانی چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 13:00

سلام خدمت استاد گرامی.
استاد تا جایی که تونستم سعیمو کردم که به بهترین شکل امتحان بدم .ولی نمیدونم چرا اینطور شد. ازتون خواهش میکنم به عنوان ی خواهر بزرگ کمکم کنید تا این درس رو پاس کنم و مشروط نشم .این محبت شما رو فراموش نمیکنم
با سپاس فراوان خدمت استاد گرامی

سلام مجدد اقای شفیع خانی

اگر یادتان باشد در این درس ...بنده فصل فصل امتحان گرفتم تا هر بار مقدار کمی درس باشه واسه خوندن ... تا انبار نشه برای شب امتحان... تا اگر احیانا کسی شب امتحان مشکلی براش پیش اومد ...نمره های کلاسی جبران کننده باشه... اما شما از فرصت هاتون استفاده نکردید ... به هر روی بازهم تکرار می کنم ... حداکثر نمره ی ممکن به تمام دانشجوها داده شد و نمرات برای هیچکس تغییر نخواهند کرد ...
شما هم ایشالا درترم های اینده جبران خواهید کرد...

علیرضا شفیع خانی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 18:59

با عرض سلام خسته نباشید خدمت استاد گرامی.
روز امتحان پسر خالم فوت کرده بود ما رفته بودیم تشبیع جنازه نتونستم در امتحان حضور به عمل بیارم .از شما خواشمندم بابت نمره ام من رو یاری کنید تا بتونم این درس رو پاس کنم از محبتتون ممنون و سپاس گذارم هستم .ایشالا نمیرم زنده باشم این محبت شما رو جبران کنم

سلام جناب شفیع خانی

با توجه به اینکه ... سرجلسات این درس تشریف نمی آوردید... و امتحان میان ترم هم نداده بودید... باید تلاشتان را در امتحان پایان ترم مضاعف می کردید...
برگتان را بسیار دست باز صحیح کردم که ...همین نمره هم حاصل شده !...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد