دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

اطلاعیه در مورد کارورزی 1 - مهلت ارسال گزارش نهایی


اطلاعیه : قابل توجه دانشجویان درس کاروزی 1......


لطفا تا قبل از تاریخ  7 بهمن ماه جاری ....  گزارش نهایی کارورزی چاپ شده و سی دی آن را و فرم های کارورزی  خود را  به آقای شمس تحویل دهید ....


بدیهی است بعد از این تاریخ ...موارد فوق به هیچ عنوان قابل قبول نیست ...و نمره صفر برایتان منظور می گردد....


نظرات 2 + ارسال نظر
الناز هدایتی سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 15:46

درخواست تجدید نظر در نمره درس کارورزی 1 را دارم

سلام خانم هدایتی

بعد از 4 ترم دیدن نام شما در لیست کلاس هایم... حداقل چشمم به جمال ادرس ایمیلتان روشن شد!

اما عرض کنم خدمتتان که شما این ترم با بنده درس کارورزی 1 ندارید... اگرهم داشتید به علت عدم حضوردر جلسات و عدم ارایه گزارشات در طول ترم... از این درس حذف می شدید...
وبلاگ دانش جوی امروز که دران پیام گذاشتید ... مخصوص دانشجویانی است که با شخص من درس دارند... و لا غیر...
درخواست دیگردانشجویان از باقی اساتید محترم ...بایستی در سامانه سجاد مطرح شود...
ایام به کامتان...

شقایق باقری پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 15:24

سلام استاد وقتتون بخیر.برای گزارش کارورزی گفته بودید توضیحات توی 6صفحه روی این سایت هست . ولی من پیداش نمیکنم .فقط تونستم صفحه اول رو پیدا کنم .
لطفا راهنماییم کنید .

سلام خانم باقری ...

لطفا در قسمت جستجوی بالای صفحه عبارت " مراحل و نحوه ی انجام کارآموزی و تهیه ی گزارش آن" را سرچ کنید ....

یا در قسمت دانلود ها.... پستی با همین عنوان را بیابید....

فایل مربوط جهت دانلود موجود می باشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد