دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

قابل توجه دانشجویان کارورزی 2


با سلام...


تمام نظرات و پیغامها و ایمیل های شما را مطالعه کردم... آن هم با دقت.... و چون پاسخ همه یکی است... ترجیح دادم بطور کلی در این پست پاسخ بدم..... میتونید پاسخم را در ادامه مطلب بخوانید...

اما قبل از اون ... بهتر دیدم که نمرات اصلی کارورزی ها تون در اینجا بزارم... تا اگرتمایل داشتید ... نمرات واقعی خودتان را وارد سیستم سجاد کنم!!




ردیف

نام نام خانوادگی

جمع

1

سمیرا ابراهیمی مقدم

7

2

محمد آبی کیسمی

3

3

مریم اسلامی پور

7

4

مرتضی امینی

7

5

جواد پاکند

14

6

شهاب پیکانی

7

7

جلال تاتاری

5

8

نرجس حیدرپور

2

9

زهرا داودی منظم

6

10

مهدی رازینی

7

11

کبری رجب فرد

11

12

قادر رمضانپور

18.5

13

اکبر طهان

4.5

14

احسان غریبه نیاری

0

15

مهدی غفاری

11

16

رحیم غلام پسند

0

17

مهران فرج زاده

15

18

اصغر قربانزاده

7.5

19

فریبا قلیها

7

20

ملوک گلیج

7

21

محسن گورکانی

15.5

22

احمد میرزایی

15

23

احمد نظری

8

24

امیر نوروزی

13.5

25

آیدین نیک اقبال زاده

9

26

صمد یوسفی

4



 

 

نمراتی که در بالا  ملاحظه کردید ... حاصل تلاش مضاعف ... وثمره ی کوششهاوخلاصه دست پخت خودتان هست ...  و من به خاطر اینکه در حد ممکن معدلتان کم نشود .... تا 5 نمره هم به اکثریت اضافه کردم! ...


کسانی که لطف کرده بودند وبر سر من منت گذاشتند و درجلسه اول کارورزی  بدون تاخیر تشریف آورده بودند... حتما سخنان آن روز مرا بخاطر دارند... اینکه عرض کردم ... برخلاف ترم قبل که کارورزی های به شدت ناقص و بی محتوای دوستان را ...نمره قبولی دادم ... اما این ترم انتظار جبران دارم .... و دیگر چنین چیزی وجودنخواهد داشت!


موضوع کارورزی به شدت ساده بود!... بررسی چگونگی مدیریت سه کسب وکار!...  و شما حداقل دو ماه وقت داشتید تا این کار را به  بهترین نحو انجام دهید...

 خواهش کردم که  کارورزیتان کپی نباشه ....  بیش از صد بار عرض کردم ...موضوع کارورزی بررسی مدیریت یک کسب کار هست .... نه آموزش یک شغل... نه راه اندازی یا تاسیس یک شغل ... عرض کردم  خودتان یک کسب و کار را انتخاب کنید.... که بتوانید  از مدیریت و صاحب آن مسایل مدیریتی آن را کامل بپرسید.... و خدمت دوستانی که مرتب منت سربنده میگذارند که ....بخاطر این گزارش سفر کردیم !!!!!!... عرض کنم که ... مگر من خواستم سفر کنید!؟  ...خودتان انتخاب کردید... حالا با چه استدلالی این را چماق کرده برسر من می کوبید!؟...


هم در جلسات و هم در پاسخ ایمیل های دوستانی که ...لطف کردند و منت بر سرمن گذاشتند و ... گزارش اولیه فرستادند.... عرض کردم  گزارش کار باید نوشته خودتان باشه .... و برمبنای  حرفهای صاحب شغلی که خودتان انتخاب کردید....  اما کو گوش شنوا!؟..... واقعا نفهمیدم ... عرایض بنده راشنیدید و نوشته های ارسالیم را خواندید...و باز محل نگذاشتید.... یا اصلا نشنیدید و نخواندید!!!!؟


جلسه اول عرض کردم ترم تابستان کوتاه است  و تا چشم برهم بزنید تمام میشود ...پس کارتان را عقب نندازیدو از همین اول ترم ...دنبال ان باشید...آیا چنین کردید!!!!؟ تا جلسه ی دومی که یک ماه بعد تشکیل شد.... حتی نیمی از 26 نفر دانشجوی گرامی ...عناوین کارورزی را برایم نفرستاده بودند... و فقط یک نفر گزارش اولیه داده بود!!!


عرض کردم  دانشگاه از استادان درس کارورزی خواسته که ...از این درس سرسری عبور نکنندو ... گزارش کار به درد بخور و قابل قبول میخواهند.... عرض کردم جهت تسریع در کار ... با ایمیل با من  در ارتباط باشیدو گزارش کارهای اولیه تان را بفرستید  تا اگر اشکالی در کار بود ...تا وقت از دست نرفته بهتان بگویم ... و اصلاحش کنید .... کردید!!!!؟


در جلسه دوم قرار گذاشته شد که تا 15 شهریور گزارش کارها به پایانرسیده باشد.... و عرض کردم تا قبل از این تاریخ باید گزارش کارهایتان را برایم بفرستید ...من مطالعه کنم .... مشکلاتش را بگویم ...تا رفع اشکال شود.... و گزارش قابل قبول تا حد امکان بدون مشکل ... تا15 شهریور چاپ شده و اماده باشد..... آیا چنین کردید!!!؟ دریغ از یک نفر که چنین کند!!!

جلسه 15 شهریور برای تحویل گزارشات چاپ شده و اماده گذاشته شد... اما وقتی دیدم حتی یک نفر هم ....به وظیفه اش عمل نکرده و..... جلسه را کنسل کردم..... چون گزارش کار اماده شده ای در کار نبود!!


بارها از طریق جناب رمضانپور و با پیامک ... ازهمه خواستم ... در انجام کار تسریع کنند.... گزارش بفرستند تا رفع اشکال شود.... نتیجه چه بود!!؟ باز جز اندکی .... خبری از بقیه نشد!


اما بنده باز خوش خیال بودم و.... گمان میکردم با وجود همه ی این سفارشات ... حداقل گزارشات قابل قبول (و نه خوب یا عالی).... به بنده تحویل خواهید داد.... اما زهی خیال باطل .........


کسانی که مطالبشان را از نت ....کپی کردند.......واقعا نمیدانم بنده را چه فرض کرده اند...!!!!!!

برخی زحمت کشیده اند و مطالب را ....هر قسمتش را از جایی کش رفته اند و در گزارش سر هم کرده اند ...البته با اندکی تلخیص از خودشان!!.....بعضی حتی همین زحمت را هم به خود ندادند.....و کل مطلبی راعینا کپی کرده .... وزحمت چاپش را

کشیده اند!

تازه منت هم سر بنده می گذارند.....که با وجود کلی گرفتاری ... چند ساعت یا چند روز از وقت گرانبهایشان را برای تهیه این گزارش بی نظیر .... هدر داده اند!!!.......


من واقعا از دست شما شاکیم... و به شدت عصبانی....

از روزی که گزارش کارهای بی نظیر شما را دیدم و خواندم .... به لطف  محبت و توجه شما ها ... بیمار و دچار سردردهای شدید عصبی شده ام ..... 

کاش  .... به جای این که فقط به خودتان ... و به مشکلات و گرفتاری های خودتان فکر کنید ... واستاد را هیولای خودخواه و نفهم و ظالمی بپندارید که .... با شما غرض شخصی دارد... و بیماری است که از نمره نگرفتن شما لذت می برد..........

یکبار....فقط یک بار... خودتان را جای استادتان بگذارید.... تا شاید درک کنید .... این همه حرص و جوش من و همکاران من ... برای چیست ؟...... شاید بتوانید  حس و حال مرا درک کنید... وقتی می بینید دانشجویان  گرامی و محترم تان .... تره هم برای  این همه حرف و دلسوزی و حرص و جوش خوردن های شما خرد نمیکنند... و فقط انتظار دارند که ... استاد نمره دلخواه انها را دو دستی تقدیمشان کند!



نظرات 1 + ارسال نظر
رحیم غلام پسند سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 18:48

استاد محترم با سلام و خسته نباشید.بنده نگفتم حق با شما نیست یا درست نمیگوید.بلکه بیشتر به خاطر این است که این درس به عنوان یک پودمان کامل محسوب میشود و نمیشود به عنوان میهمان برداشت و دانشگاه ما نیز این ترم این درس را ندارد پس باید یک ترم دیگر صبر کنم تا در ترم دوم دانشگاه ما شاید این درس را کلاس بگذاردشاید هم در سال دیگر بخاطر همین سرتان را درد اوردیم.چون هیچ دانشگاهی به عنوان میهمان نیز ای درس را نمی دهد بخدا اگر ترم اول یا دوم بود این قدر اصرار نمیکردم چون ترم بعدوقت داشتیم پاس کنیم.ولی الان ترم اخر است واین درس هم در دانشگاه ما کلاس ندارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد