دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

لیست نمرات کارورزی 2


لیست نمرات کارورزی 2– رشته مدیریت کسب وکار – ترم تابستان 93 – دانشگاه پگاه تهران


نحوه نمره دهی : هر گزارش 5 نمره (در صورت هرنوع کپی بودن مطلب نمره صفرمنظور شده است  ) ... جمع نمره گزارشات = 15


نمره کلاسی 5 نمره ... نمره کلاسی شامل : حضور به موقع در جلسات طول ترم + ارسال به موقع عنوان کارورزی + ارسال به موقع گزارش اولیه کارورزی + داشتن امضاهای لازم  در فرم کارورزی + رعایت قوانین گفته شده در حروف چینی و تایپ و چاپ گزارش تحویلی 



توجه: در صورت داشتن هرگونه اعتراض واقعی و با دلیل  به نمرات ....


در قسمت نظرات همین سایت اعلام بفرمایید....


زیرا پس از ورود نمره به سیستم سجاد .... هیچگونه ....


توجه کنید: هیچگونه .....


تغییری در نمره امکان پذیر نمی باشد...


برای دیدن نمرات به ادامه مطلب مراجعه کنید...


 

 


ردیف

نام نام خانوادگی

نهایی

1

سمیرا ابراهیمی مقدم

12

2

محمد آبی کیسمی

8

3

مریم اسلامی پور

12

4

مرتضی امینی

12

5

جواد پاکند

15.5

6

شهاب پیکانی

12

7

جلال تاتاری

8

8

نرجس حیدرپور

5

9

زهرا داودی منظم

8

10

مهدی رازینی

12

11

کبری رجب فرد

12.5

12

قادر رمضانپور

20

13

اکبر طهان

8

14

احسان غریبه نیاری

0

15

مهدی غفاری

13

16

رحیم غلام پسند

5

17

مهران فرج زاده

16.5

18

اصغر قربانزاده

12

19

فریبا قلیها

12

20

ملوک گلیج

12

21

محسن گورکانی

17

22

احمد میرزایی

16.5

23

احمد نظری

12.5

24

امیر نوروزی

15

25

آیدین نیک اقبال زاده

13

26

صمد یوسفی

8


نظرات 10 + ارسال نظر
آیدین نیک اقبال زاده یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 09:57

با سلام و خسته نباشید:
خانم تصاعدیان اینجانب بخاطر کار شیفتی و قت کم نتوانستم کارورزی مناسبی براس شما تهیه کنم خواهشمند است در صورت امکان برای بالا رفتن معدل کلی نمره اینجانب را افزایش دهید.

با تشکر
نیک اقبال
09352000257

صمد یوسفی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 02:30

با سلام
استاد محترم سرکار خانم تصاعدیان باور بفرماییداینجانب برای تهیه گزارش به غیر از پیگیری و تلاش خودم به هیچ عنوان از منبع دیگری استفاده نکردم چرا که اصلآ نیازی هم به کار نمیدیدم البته بنده فکر میکنم پروژه مصاحبه کارورزی ارایه شده من از نظر شما احتملآ کامل و یا کافی نبوده و اگر اینطور باشد بنده به نظر شما احترام گذاشته و از استاد محترم تقاضا دارم که در صورت امکان نسبت به نمرات من و دوستان تجدید نظر دوباره کنید .

با تشکر یوسفی

رحیم غلام پسند شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 23:49

با سلام واحترام
استاد محترم اون کاری که شما در ذهنتان میباشد مطمعنا" در فکر ما نیست.شاید کارورزی مااز نظر شما ایدال نباشد ولی همین کارورزی را که من ودیگر دوستان انجام داده ایم باور کنید با مشکلاتی که داریم انجام داده ایم ان هم در شب و وقت استراحت چون روز اصلا" وقتتش را نداشتیم .اگر در کلاس هم شرکت نداشتیم به خاطر این بوده که واقعا" امکانش نبود و گر نه مثل ترم های قبل فعالیت بیشتر میکردم.این حرف بیشتر دانشجویان شماست.ان گزارشهای راکه برای شما فرستادم در هر شرکت3الی4سال مشغول به کار بوده ام واز نزدیک دیده ام ویااز زبان انها شنیده ام وتمام ان چیزها می توانم برایتان از حفظ بگویم بالاخره همه چیز دست شماست میتوانید به من ودیگر دوستان کمک کنید وهمیشه در ذهنمان ماندکار باشید ویا کمک نکنید و یک ترم دیگر میهمانتان باشیم.استاد محترم فقط می توانم بگویم باتمام مشکلاتی که من ودیگر دوستان داریم این کارورزی را انجام داده ایم.پس با دیده منت بنگرید.واین که ترم اخر استاد باتشکر

جلال تاتاری شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 20:33

سلام وقت بخیر
استاد در این که کار من وبعضی از دوستانم کامل وجامع نبوده شکی نیست اما ما به لطف وعنایت شما امید زیادی داشته وداریم جسارتا با توجه به اینکه این دو واحد آخرین واحد ما میباشد لطف کنید یه فرصت دیگه به ما بدید .ممنون میشم

اصغر قربانزاده شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 18:53

باسلام
استاد ارجمندباتوجه که بنده 6/13 ایمل کردم
وجزوه را6/15تحویل آقای شمس دادم
وبابت کارورزی چند مرحله به شهرستان رفتم
لطفابات نمره تجدید نظر فرمایید
باتقدیر وتشکر قربانزاده

محمد آبی شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 17:57

با سلام استاد
چی بگم استاد نمره هشت غافل گیرم کرد این کارورزی به این صورت نبود که تمومش رو از اینترنت دانلود کرده باشم حدود یک هفته مطالب مختلف رو از اینترنت جمع آوری کردم و پس از صحبت با صاحبین این مشاغل اقدام به گلچین نمودن و ادیت اون گرفتم اگه خرده بگیرید که چرا از اینترنت مطلب گرفتم من چندین بار که می خواستم با صاحبین این حرفه صحبت کنم می گفتن بیشتر از چند خط نمی تونن در مورد کارشون توضیح بدن آخه چی بگن به همین دلیل از اینترنت کمک گرفتم و خیلی کمکم کرد و باعث شد وقتی دارم باهاشون صحبت میکنم از خود کار بدونم و بتونم سئوالات مختلفی رو از شون بپرسم توضیحات خود این افراد نیز مکمل اطلاعاتی بود که از اینترنت گرفتم فکر نکنید کل این اطلاعات از اینترنت گرفته شده چه باور کنید و چه نه یه روز برای صحبت با اونها مرخصی گرفتم و با خود اونها هم صحبت کردم حتی اگه بخواید میتنم بیست صفحه در مورد اطلاعاتی که در حدود 10 روز بدست اوردم شفاهی توضیح بدم ولی به هر حال نظر نظر شماست و شما نظر نهایی رو میدید.
اما با توجه به اینکه این آخرین درس برای گرفتن مدرک خیلی از بچه هاست و خیلی ها هم برای لیسانس ثبت نام کردن اگه فرصتی و یا راهنمایی برای تکمیل و یا جبران در اختیارمون قرار بگیره قدر دان خواهیم بود.
با تشکر آبی

مهران فرج زاده شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 16:00

سلام
باکمال امتنان از استاد محترم خواهشمندم علیرغم تمام لطف و کمک هایی که به دانشجویان داشته اند در صورت امکان و طبق صلاحدید فرصتی برای دوستانی که به هر دلیل موفق به کسب حداقل نمره جهت پاس نمودن کارورزی 2 نشده اند ایجاد نماید تا انشاءا... همگی با کمک خداوند و یاری شما بتوانیم در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهیم.
مهرتان افزون و مستدام

اکبرطهان شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 13:59

باسلام و احترام استاد محبت بفرمایید نسبت به نمره پایان ترم اینجانب تجدید نظر فرمایید . تا با توجه به مشکلات اینجانب و تمامی تلاش جهت ارایه کارورزی از لطف شما ممنونم

مرتضی امینی شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 13:55

با سلام وعرض ادب واحترام
در ابتدا از زحماتی که شما در طول سال تحصیلی برای بنده و سایر دانشجویان متحمل شده اید تشکر میکنم
استاد عزیز این بسیار روشنه که نمرات بعضی ازما با ارفاق به اینجا رسیده و در این مطلب شکی نیست ولی خواهش میکنم محبت فرمایید با توجه به اینکه بنده برای کارشناسی شرکت کردم .معدل کم میتونه منو عقب بندازه .استدعا دارم در صورت امکان بررسی فرمایید .
با تشکر فراوان از زحمات شما.

جواد پاکند شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 13:00

با سلام
باتشکر از زحمات جنابعالی
خدا قوت
ممنون اسناد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد