دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

نمرات برگه امتحان مهارت ها و قوانین کسب و کار – واحد پگاه


نمرات برگه امتحان مهارت ها و قوانین کسب و کار(عمومی) واحد پگاه ترم دوم سال تحصیلی 93-92

 


توجه : نمره ها از 12 میباشد....


لطفاً برای مشاهده جدول لیست نمرات به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

 

 


ردیف

نام و نام خانوادگی

نمره برگه 12

1

آرزو اسدپناه

10.75

2

فرناز اشرفی

9.5

3

عاطفه امیری

10.5

4

پریسا بابایی درآباد

5.75

5

مجید ترابی

10.5

6

محسن حدادی تنها

11.5

7

نفیسه دژدانی

11

8

هادی رشیدی

10.25

9

سهیلا سلطانی

11.5

10

منوچهر صالحی مقدم

11

11

مژگان عابدی نژاد پیشخانی

10.5

12

رضا مسعود

10

13

بهاره یار محمدی

12

14

عاطفه یار محمدی

9

 

نظرات 5 + ارسال نظر
میناباوقار سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 01:00

ازاسترس دارم میمیرم

میناباوقار سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 00:58

سلام استادتوروخداحداقل بگید بددادم امتحان و یاخوب جون من ازادتر دارم میمیرم خواهش میکنم:

سلام خانم باوقار...

چرا اینقدر هولی شما!!!؟

بفرما این هم نمره برگه هاتون...

مینا باوقار یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 18:43 http://ht

سلام استادت نباشید نمرات برگه امتحان مهارتهای کلاس حسابداری روهم میزاریدتوسایت ممنون

سلام خانم باوقار...

به محض اتمام تصحیح برگه ها... نمرات اون را هم میزارم ...

محمد سعید سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 12:19

سلام استاد قراربود نمرات میان ترم درس مهارت ها واقتصاد خرد را داخل سایت بزاری محمد سعید رضایی رشته ی حسابداری صنعتی ترم یک

سلام اقای رضایی...

نمرات کلیه دروس در سایت وارد شد....

محمد سعید پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 21:03

سلام استاد میشه نمرات میان ترم درس اقتصاد خرد و مهارت و قوانین کسب وکار را بزاری توی سایت. مرسی

سلام اقای رضایی...

نمرات کلیه دروس در سایت وارد شد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد