دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

سوالات تکمیلی فصل اول کتاب مهارت ها وقوانین کسب و کار

سوالات تکمیلی فصل اول کتاب مهارت ها و قوانین کسب و کار

1-مهارت های کسب و کار را نام برده , هرکدام را تعریف کنید.

2- مهارت های مدیریتی را نام ببرید

3-مهارت های فنی را نام ببرید.

4- رهبری را تعریف کنید.

5-خصوصیات یک مدیر مستبد را با خصوصیات یک مدیر سیاست مدار مقایسه کنید.

6-کنترل به چه معناست ؟

7-تشویق به چه معناست ؟

8-برنامه ریزی را تعریف کنید.

9-مراحل برنامه ریزی چیست؟

10-مدیریت منابع انسانی (HRM) چه تفاوتی با برنامه ریزی منابع انسانی (HRP)دارد؟

11-چند نمونه از سیاست های برنامه ریزی را نام ببرید.

12- سازماندهی به چه معناست؟

13- مراحل سازماندهی از نظر  "ارنست دیل" , چیست ؟

14-مدیریت مشارکتی چه مفهومی دارد؟

15-مولفه های مدیریت مشارکتی را نام ببرید.

16-مهارت مربی گری را تعریف کنید.

17- هوش هیجانی چیست؟

18-پنج مرحله فروش را تعریف کنید.

19-تکنولوژی چیست ؟

20-طرح کسب و کار چیست؟

21-برنامه تجاری برای کارآفرین و سرمایه گذاران , چه مزایایی دارد؟

22- انواح طرح کسب و کار را نام ببرید.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
sajede شنبه 1 آذر 1393 ساعت 17:43

سلام من فصل 5 کتاب رو احتیاج دارم ممنون میشم ب ایمیلم ارسال کنید

سلام....

شرمنده ....کتاب رو نمیتونم به ایمیل ارسال کنم .....بهتره برید و از انتشاراتش بخرید......انتشارات آها ...

danielnv یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 17:28 http://ssgn.blogsky.com/1392/11/07/post-25

سلام دوست عزیزم
اگه دوست داشتی تبلیغاتی که در گوشه سمت چپ بالای وبلاگت نشون داده میشه حذف بشه به وبلاگ من بیا و کدی رو که نوشتم در قسمت کدهای وبلاگت کپی کن.
در ضمن اگه دوست داشتی وبلاگ من رو با نام گیم نت ستاره نقره ای در پیوند های وبلاگت قرار بده.
با تشکر
http://ssgn.blogsky.com/1392/11/07/post-25

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد