دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

نمونه یک طرح تجاری 1

نمونه یک طرح تجاری یا طرح کسب و کار یا    Business planقسمت اول

تاسیس و راه اندازی یک شرکت آشپزی خصوصی

)ایده ی کسب کار :

مدارج تحصیلی = آرزو مهرزادی دارای مدرک فوق دیپلم مدیریت بازرگانی از دانشکده ی مدیریت است.او به عنوان مسئول خدمات غذایی دانشگاه , در زمینه ی مدیریت انواع مختلف عملیات خدمات تغذیه به مدت 4سال تجربه کسب کرده است.آرزو یک دوره ی آموزشی فشرده را که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد, گذرانده و مدرک رسمی آن را دریافت نموده است. آرزو از خصوصیات فردی و مهارت های بسیاری برخوردار است که به وﯾﮋه در حرفه ی آشپزی خصوصی بسیار ارزش مند هستند.از جمله علاقه ی زیاد به آشپزی , توجه به جزییات ,مهارت های سازمانی, انعطاف پذیری , خلاقیت , اجتماعی بودن, توانایی انجام وظایف چندگانه , انرﮊی فیزیکی زیاد و صبر و شکیبایی.

عوامل موثر بر تقاضا = سه عامل برتقاضا برای خدمات آشپزی خصوصی تاثیر می گذارند که عبارتند از : سبک زندگی پرمشغله , افزایش توجه مردم به سلامتی , و تمایل به خوردن ناهار مقوی . شرکت آشپزی خصوصی آرزو مورد پسند افرادی خواهد بود که فرصت خرید کردن یا پختن ناهار ندارند, اما خواستار غذاهایی سالم و مقوی هستند.

نوع کسب و کار = شرکت آشپزی خصوصی آرزو یک کسب و کار خدماتی است که نهار سالمی را برای مشتریان آماده میکند و آنها می توانند آن را به آسانی دوباره گرم کند.

نوع مالکیت کسب وکار= شرکت آشپزی خصوصی آرزو , شرکتی است با مسئولیت محدود که کاملا تحت مالکیت و مدیریت آرزو مهرزادی قرار دارد . وضعیت مسئولیت محدود , از دارایی های فردی آرزو مهرزادی محافظت میکند و به شرکت اجازه می دهد که برخی مزایای مالیاتی بهره مند شود.

مسئولیت اجتماعی = شرکت آشپزی خصوصی آرزوتا حد امکان از مواد غذایی طبیعی و غیر شیمیایی که در همان منطقه پرورش یافته اند استفاده خواهد کرد. طبق منشور اخلاقی شرکت , شرکت تا حد ممکن :«سبز» خواهد بود. این شرکت فروشندگانی را انتخاب می کند که خود را در برابر جامعه و محیط , مسئول می دانند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد