دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

نمونه ی طرح تجاری 4

نمونه یک طرح تجاری یا طرح کسب و کار یا    bisenes plane قسمت چهارم

تاسیس و راه اندازی یک شرکت آشپزی خصوصی

 

4)ساختارهای سازمانی :

ساختار سازمانی = شرکت آشپزی خصوصی آرزو توسط آرزو مهرزادی اداره خواهد شد و او تمامی وظایف مربوط به خرید , آشپزی و فروش را انجام خواهد داد . سمت او مدیر عامل شرکت است .

کارکنان = آرزو مهرزادی تنها فردی است که به طور تمام وقت در شرکت آشپزی خصوصی آرزو طی سال اول استخدام میشود .اگر میزان فروش طبق پیش بینی های انجام شده افزایش یابد , احتمال دارد استخدام یک همکار نیمه وقت در سال دوم ضرورت پیدا کند . با رشد کسب وکار شرکت آشپزی خصوصی آرزو پیش بینی میکند که بتواند فرصت کارآموزی را برای دانش آموزان و همچنین هنر آموزان سازمان آموزش فنی و حرفه ای منطقه فراهم کند.

کارشناسان خارج شرکت= شرکت آشپزی خصوصی آرزو از خدمات کارشناسان خارج از شرکت در زمینه های حقوقی ,حسابرسی و مالیاتی استفاده خواهد کرد. به علاوه , آرزو از همکارانی که آنها نیز در انجمن آشپزی عضو هستند ,کمک خواهد گرفت.

آموزش و ایجاد انگیزه= آرزو مهرزادی قصد دارد پس از اتمام اولین سال فعالیت شرکت , در یک دوره ی کارآفرینی درمورد رشد کسب وکارآشپزی شرکت کند.سال اول فعالیت بسیار طاقت فرسا خواهد بود وشرکت قصد دارد فقط یک روز از تعطیلات آخر هرهفته را (به دلیل نیمه وقت بودن ساعت اداری ,پنج شنبه جزو تعطیلات آخر هفته درنظر گرفته شده است ) به آشپزی برای مشتریان اختصاص دهد . در صورت بیماری , شرکت قرار دادی دوسویه با شکوفه تبریزی , یکی از دوستان آرزو که او نیز در زمینه ی آشپزی خصوصی فعالیت می کند, منعقد خواهد کرد که برای مشتریان شرکت آشپزی خصوصی آرزو ناهار تهیه نماید .

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد