دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

دانش جوی امروز

این وبلاگ پل ارتباطی است میان من و دانشجویانم ... آنانی که در پی علم روزند و دانش جوی امروز...

حال و روز دانشگاه رفتن بعضی ها!


 

۸-۱۰ استاد بخدا هنوز خوابیم چه جوری به درس گوش بدیم؟! 


۱۰-۱۲  استاد هنوز بدنمون شارژ نشده  نمی گیریم چی میگید!


۲-۱۲  استاد گرسنه ایم با شکم گرسنه که نمیفهمیم! 


۲-۴  استاد بعد غذا باید بخوابیم الان سنگین شدیم! 


۴-۶  استاد از هشت صبح سرکلاسیم دیگه نمیفهمیم !




نظرات 2 + ارسال نظر
پدرام پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 00:34

نه اتفاقا دانشجو های امروزی ماشاالله تنها چیزی که ندارن ترسه،ترس رو دهه شصتی ها داشتن از دبستان تا آخر دانشگاه سوژه واسه ترس زیاد بود

منظورم ترس بابت نمره بود...به هرحال دانشجو دنبال نمره است و احتیاط میکنه!!... اونایی که دیگه دانشجوم نیستن نمی ترسن ولی طبیعتا دیگه این طرفا هم پیدا شون نمیشه!

پدرام پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:23


من این 4 تا 6 رو خیلی به کار بردم .... خخخخخ

اصلا فکر نمیکردم یک روز این حرفهامونم سوژه بشه واسه خنده خودمون ... دستتون درد نکنه

بعله .........هنوزم خیلی پر کاربرده !!!

خواهش می کنم .... ظاهرا شما تنها خواننده پست های طنزاین وبلاگید....

فک کنم دانشجوهام میترسن چیزی بگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد